Om mig

Mitt foto
Sweden
hej och välkommen till min blogg. Här skriver jag om allt möjligt som händer i mitt liv (Twilightfreak hahaha)

måndag 2 augusti 2010

Läckö slott


Idag var jag och Tina på läckö slott :D Det var ganska så fint, och man fick veta en hel del av rundvandringen som vi gick på. Slottet var inte lika fint som stockholmsslott precis. Men det var ändå mäktigt för att "bara" vara ett sommarslott ^^
Slottet var fyra våningar högt, så det tog sin tid att kolla på allting, och då fick man ändå inte se allt. För man får inte gå överallt, tyvärr. Men pappas halvbror jobbar på slottet. Så någon dag kanske han kan guida oss runt och visa oss de rum man inte fick gå in i idag. Det hade varit rätt så häftigt faktiskt :D
Nu ska jag sova, Godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar